//HAPPYCALL uzyskał certyfikację zarządzania skoncentrowaną na konsumentach (CCC) – Korea Trade Fair Komisja / Koreańska Agencja Konsumencka

HAPPYCALL uzyskał certyfikację zarządzania skoncentrowaną na konsumentach (CCC) – Korea Trade Fair Komisja / Koreańska Agencja Konsumencka

2018-07-06T11:49:08+00:0017 czerwca 2018|Happycall News|

Korea Trade Fair Komisja / Koreańska Agencja Konsumencka

HAPPYCALL jest jedną z wiodących koreańskich producentów naczyń kuchennych ze względu na opracowywanie nowych technologii i innowacyjnych produktów, takich jak diamentowa patelnia, podwójny garnek, IH Vacuum Pot. Dlatego korporacja stara się podejmować różne próby zadowolenia klientów.

Nie tylko technicy firmy przeprowadzają setki testów gotowania z użyciem kilkudziesięciu składników w celu zapewnienia satysfakcjonujących produktów dla klientów, ale w wielu przypadkach także ulepszenia dodatkowych funkcji produktów pod wpływem opinii konsumenta.

Aby zwiększyć satysfakcję klienta w stosunku do obecnych produktów sprzedaży, zespoły ds. Usług konsumenckich dokładają wszelkich starań, aby zająć się skargami obywateli na główne przedmioty sprzedaży różnych kanałów telewizyjnych T. Vespez.

W związku z tym CST (zespoł obsługi klienta) stara się dostarczać spójne informacje o niewłaściwym użytkowaniu, usługach doradczych i innych przydatnych rzeczach dla konsumenta w celu prawidłowego wykorzystania produktu.

Nabyte certyfikaty zarządzania skoncentrowane na konsumencie i zobowiązanie firmy Happycall do spełnienia oczekiwań klientów w końcu zaczęło być rozpoznawane na zewnątrz.

Firma otrzymała certyfikację CCM (zarządzanie skoncentrowane na konsumentach) od Koreańskiej Komisji ds. Targów w wyniku zaangażowania w działalność przykładowego zarządzania skoncentrowanego na konsumentach, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie.

Ponadto, jako główny priorytet firmy, HAPPYCALL dąży do znacznej poprawy konstrukcji i mechanizmu systemów głosowych konsumentów.